Alla inlägg under januari 2009

Av Jocke - 15 januari 2009 17:05

Tyvärr lägger jag inte så mycket tid på min blogg just nu.

Det kan ha lite at göra med att jag har bytt jobb. Har inget att vara förbannad på längre. Jag behöver inte få ut mina irritationer.

Men det kanske kommer... :)

 Jobbet rullar på, min bil gick sönder i Katrineholm i måndags, en ny upplevelse men allt löste sig. Jag ska hämta den imorn.

Annars går det bara bra, jag kör det mesta själv nu och det funkar. Jag ångrar inte bytt jobb byte iaf.


Fotbollen går bra också. Kört fyra träninger nu efter uppehållet.

Nu på söndag är det AT-cupen i mässhallen. Ska bli riktigt kul och se hur grabbarna står sig. Hoppas värkligen att det går bra.


-


Hoppas att Arsenal kan lyckas värva den lille tsaren. Han behövs just nu, trots att vi lyckades vinna i lördags mot Bolton.

Annars hoppas jag att Wenger köper in något annat som kan spetsa truppen, han kanske har något ess i rockärme, någon 16 åring som är bra om fyra år (hoppas inte, det har vi så det räcker ett tag)

Av Jocke - 8 januari 2009 21:05

Har legat sjuk idag, inte kul alls. Missade lite jobb idag i K-holm men men det kommer fler dagar dit.


Annars hade jag årets första träning igår med lite möte innan. Allt gick bra och grabbarna kämpade på riktigt ordentligt. Själv började jag känna mig hängig tidigt på träningen så jag blev inte lika aktiv som jag brukar, försökte bara hålla mig stående. 

När jag kom hem var jag helt förstörd...


Annars har det varit en skön vecka med pulka åkning i måndags och Kolmårdens djurpark i tisdags. Kul att kunna hitta på lite med barnen.


Brorsan körde av vägen med bilen i måndags....:) Bra gjort (inte min bil, men bilen pappa hade köpt så han hade något att köra med)


Dax att sova snart, tänkte jobba imorn iaf...

Av Jocke - 2 januari 2009 15:02

Ny års afton var trevlig. Vi gick ut och åt på en Italiensk restaurang. Även om den hade mer att önska så var det ändå mysigt och lungt. Efter maten gick vi tillbaka till hotellet, låg och kollade på det fantastiska utbudet på svensk TV. När klockan närmade sig 23 gick vi ner till hotell baren och fyllde på vätske balansen. När vi  satt där så vi allt folk som gick neråt allihop. Efter lite funderande följde vi med strömmen, det var inget vi ångrade iaf. Nere vid katarina hissen var det packat med folk som skulle se på fyrverkerier. Och det var endel...  Framför allt från Djurgå´rn. Efter det traskade vi till hotellet igen.


Det var skönt att vakna på förmiddagen med hotell frukost uppdukat i restaurangen och utan huvudvärk en nyårs dag... :)


Idag har jag jobbat igen, lungt o skönt. Och fredag har det varit också...

Så nu ska jag vara ledig ända tills på onsdag. Ska var hemma med tjejerna på måndag. Inte helt fel :)


Hoppas detta år blir lika bra som det som varit. Med ett nytt jobb och nytt fotbollslag att ta hand om. Kul som faan...


God fortsättning.........


Presentation

Omröstning

Slår Arsenal ut Roma i CL?
 Ja. självklart
 Ja, troligtvis
 Ja, med lite flyt.
 Nja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards