Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Fredags mys...

Av Jocke - 19 december 2008 20:29

Redan helg efter en snabb vecka på jobbet. Vi avslutade dagen med en julmacka på firman. Det var trevligt och gott.

Veckan går så sjukt fort när man inte är van med det jobb man har nu. Måndag tar jag min första runda till K-holm ensam. Det känns faktiskt helt lungt.


Nu är det fredags mys med min älskling, och då menar jag verkligen inte katten. Det är Taco på matsedeln och film så småningom. Troligtvis blir det Bond.


Imorn gör jag kanske min skinkturnering. Macke bjöd in mig igår till turneringen i ledarlaget. Ska bli kul, våndas redan över träningsvärken på söndag. 

Efter fotbollen ska jag nog åka och titta på Mankans innebandy  match. Har inte sett någon match i år. Louise jobbar ändå till 18.30 :(


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jocke - 28 april 2009 21:20

Nu har det gott en tid sen jag skrev sist. Anledningen är väl mycket att jag inte har haft tid, det är mycket fotboll både på TV och i Kuddby. Men det rullar på bra. Serien har dragit igång och vi har vunnit en och spelat en lika, skönt att det har b...

Av Jocke - 15 januari 2009 17:05

Tyvärr lägger jag inte så mycket tid på min blogg just nu. Det kan ha lite at göra med att jag har bytt jobb. Har inget att vara förbannad på längre. Jag behöver inte få ut mina irritationer. Men det kanske kommer... :)  Jobbet rullar på, min bil gi...

Av Jocke - 8 januari 2009 21:05

Har legat sjuk idag, inte kul alls. Missade lite jobb idag i K-holm men men det kommer fler dagar dit.   Annars hade jag årets första träning igår med lite möte innan. Allt gick bra och grabbarna kämpade på riktigt ordentligt. Själv började jag känna...

Av Jocke - 2 januari 2009 15:02

Ny års afton var trevlig. Vi gick ut och åt på en Italiensk restaurang. Även om den hade mer att önska så var det ändå mysigt och lungt. Efter maten gick vi tillbaka till hotellet, låg och kollade på det fantastiska utbudet på svensk TV. När klockan ...

Av Jocke - 30 december 2008 15:50

Nu har man jobbat två dagar och jag har ledigt igen. sköna veckor när det är mycket helg dagar. Det har nästan varit helg även på jobbet. Jäkligt skönt, vi har slutat tidigare både igår och idag.   Imorn bär det av till huvudstaden. Jag o Louise ska...

Presentation

Omröstning

Slår Arsenal ut Roma i CL?
 Ja. självklart
 Ja, troligtvis
 Ja, med lite flyt.
 Nja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards